REGULAMIN USŁUG NOCLEGOWYCH
§ 1.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Określenie „Firma” albo „Wynajmujący” oznacza Glow Apartments spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku przy ul. Obrońców Westerplatte 6/1, 80-317 Gdańsk, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku pod numerami: KRS 0001044119 , NIP 5842837037 , REGON 525686695.
2. Określenie „Apartament” , „Lokal” oznacza przedmiot najmu, przeznaczony do tymczasowego zamieszkania przez Klienta na okres najmu, w zamian za zapłatę ceny.
3. Określenie „Klient” oznacza osobę albo osoby, lub podmiot gospodarczy, które wynajmują apartament. Regulamin dla podmiotów gospodarczych stosuje się odpowiednio, przy uwzględnieniu ich konstrukcji prawnej.
4. Za dni robocze uznaje się za dni od poniedziałku do piątku z wyłączaniem świąt ustawowo wolnych.
5. Regulamin określa zasady świadczenia usług i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji lub podpisanie karty meldunkowej albo poprzez zapłatę zaliczki/zadatku lub całej należności za pobyt. Dokonując w/w czynności Klient potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
6. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające w apartamentach Wynajmującego. Odpowiedzialność za te osoby spoczywa na osobie dokonującej rezerwacji, zwanej w niniejszym Regulaminie Klientem lub Zameldowanym.
7. Niniejszy Regulamin dostępny jest dodatkowo dostępny do wglądu w siedzibie firmy.
§ 2.
WARUNKI REZERWACJI
1. Rezerwacji apartamentu Klient może dokonać:
a) telefonicznie pod numerem telefonu 536 806 189,
b) mailowo na adres rezerwacje@glowapartments.pl na stronie internetowej www.glowapartments.pl
c) osobiście oraz za pośrednictwem portali, w których dostępna jest oferta obiektu
2. Rezerwacje muszą być zagwarantowane poprzez wpłatę zaliczki w wysokości 30-100% całkowitej wartości rezerwacji w terminie trzech dni od daty dokonania rezerwacji. W przypadku z rezygnacji z rezerwacji zaliczka zwracana jest według następujących zasad:
a) do 28 dni przed przyjazdem – 100 %
b) od 27 dni do 15 przed przyjazdem – 50 %
c) do 14 dni przed przyjazdem zaliczka nie podlega zwrotowi.
3. Rezerwacja telefoniczna wymaga późniejszego potwierdzenia w formie dokumentowej np. drogą mailową, telefoniczną, sms lub wpłatą zaliczki w wyznaczonym terminie.
4. Firma akceptuje następujące środki płatności :
a) karta kredytowa,
b) przelew.
Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Tpay.com ( bądź inne)
5. W przypadku niektórych obiektów Glow Apartaments sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do pobierania kaucji zwrotnej.
§ 3.
ZAMELDOWANIE
1. Podstawą zameldowania w apartamencie jest okazanie przez Klienta dokumentu tożsamości bądź zameldowanie się online oraz uregulowanie całej należności za pobyt.
2. Biuro Firmy jest otwarte w godzinach 9:00 – 16:00 w dni robocze z wyłączeniem świąt ustawowo wolnych i niedziel,
3. Klient dokonując rezerwacji zobowiązuje się wynająć apartament w wybranym przez siebie terminie, za określoną cenę.
4. Klient jest zobowiązany do zapłaty całości kwoty najpóźniej do momentu rozpoczęcia procedury meldunku w lokalu.
5. Firma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Klienta i tym samym wynajęcia Lokalu Klientowi, który: nie posiada ważnego dowodu tożsamości, nie chce okazać dokumentu tożsamości, odmawia podpisania karty meldunkowej, znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu. W przypadku odmowy zameldowania Klienta z ww. powodów wpłacone pieniądze w formie zaliczki nie są zwracane.
6. W przypadku przedłużenia pobytu lub zakupu dodatkowych usług po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Firmy, opłata zostanie dodana do rachunku Klienta, który zobowiązuje się do niezwłocznego uregulowania ceny, nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania usługi dodatkowej, bądź nie później niż przed rozpoczęciem kolejnej doby, która nie została jeszcze opłacona.
7. Klient przybywający jest zobowiązany powiadomić Firmę o orientacyjnej godzinie przyjazdu z wyprzedzeniem jednego dnia w formie dokumentowej np. e-mailem, sms na numer telefonu 536 806 189 lub telefonicznie na numer telefonu 536 806 189.
8. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można usunąć natychmiast zwykłymi środkami, Firma zastrzega sobie prawo do zaproponowania Klientowi obiektu zastępczego o podobnej jakości jak obiekt pierwotnie zarezerwowany lub zwrócić poniesione przez Klienta koszty związane z niewykorzystanym noclegiem.
§ 4.
DOBA HOTELOWA
1. Firma wynajmuje apartamenty w systemie dób pobytu.
2. Doba pobytu w apartamencie rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11:00 dnia następnego.
3. Przekazanie kluczy do apartamentu nastąpi przez system sejfów bądź klamek elektronicznych zamontowanych przy apartamentach.
4. Klient po wcześniejszej konsultacji z Firmą może odebrać przedmiot najmu przed godziną 16.00 pod warunkiem, że apartament jest przygotowany do użytkowania.
5. Klient, który chce przedłużyć najem o kolejną dobę hotelową powinien zgłosić swoją, prośbę do godziny 9:00 ostatniego dnia najmu telefonicznie pod numer telefonu 536 806 189. Przedłużenie najmu zostanie dokonane w przypadku dostępności apartamentu i jest dodatkowo płatne w kwocie 50 zł za każdą dodatkową godzinę.
6. Przedłużenie pobytu bez zgody Firmy będzie traktowane jako bezprawne zajęcie przedmiotu najmu. Pozostanie w apartamencie przez Klienta albo pozostawienie jego rzeczy, po godzinie 11.00 ostatniego dnia najmu będzie skutkowało karą umowną w wysokości 600,00 złotych za każdy dzień bezprawnego zajmowania przedmiotu najmu, co nie wyklucza dochodzenia przez Firmę odszkodowania w zakresie przewyższającym wartość kary umownej.
7. Zapłata powyższej kary nie umożliwia dalszego najmowania apartamentu.
8. Firma zastrzega sobie do prawo do występowania o odszkodowania na zasadach ogólnych.
9. Skrócenie wcześniej zadeklarowanego i opłaconego pobytu nie skutkuje zwrotem równowartości niewykorzystanej doby.
§ 5.
ZASADY UŻYTKOWANIA APARTAMENTÓW
1. Klient zobowiązany jest do użytkowania apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz utrzymania go w stanie niepogorszonym przez cały okres trwania najmu, a także w okresie bezprawnego zajęcia przedmiotu najmu.
2. Klient zobowiązany jest do zdania apartamentu w stanie nie pogorszonym w stosunku do dnia zameldowania.
3. Liczba osób zamieszkujących w apartamencie nie może być większa od liczby podanej w rezerwacji. Klient może zgłosić chęć zwiększenia liczby osób użytkującej apartament.
4. Po uzyskaniu zgody Firmy, Klient może zwiększyć liczbę osób użytkujących apartament.
5. Klient jest zobowiązany do zapłaty kwoty 200,00 złotych za każdą niezgłoszoną osobę za każdą dobę pobytu.
6. Klient nie może przekazywać apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę. Klient może przekazać apartament osobom trzecim po uzyskaniu zgody w formie dokumentowej przez Firmę.
7. Podczas korzystania z klimatyzacji, okna i drzwi muszą być zamknięte. Klimatyzację należy bezwzględnie wyłączyć przy każdorazowym opuszczeniu apartamentu.
8. Koszt dodatkowego sprzątania lub wymiany pościeli na wniosek Klienta zostanie ustalony indywidualnie na podstawie poniesionych przez Firmę kosztów z uwzględnieniem wymiaru pracy potrzebnym na doprowadzenie apartamentu do stanu sprzed rozpoczęcia najmu. Niniejszy zapis nie dotyczy konieczności dodatkowego sprzątania lub wymiany pościeli na skutek niezgłoszonych przez Klienta okoliczności wymagających interwencji Firmy. W tym przypadku Firma obciąży Klienta karą umowną w wysokości 600,00 zł oraz kosztami sprzątania lub wymiany pościeli.
9. W apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych, a także kadzidełek oraz innych substancji o wyraźnym zapachu. Klient zostanie obciążany karą w wysokości 600,00 złotych za każdorazowe złamanie przedmiotowego zakazu. Dodatkowo Klient może zostać obciążony ewentualnymi kosztami związanymi z usuwaniem skutków nieprzestrzegania zakazu, np. prania wyposażenia, bądź opłacenia kary za przyjazd straży pożarnej lub innych służb.
10. Zabrania organizowania się imprez w apartamencie. W przypadku zorganizowania imprezy przez Klienta lub osobę trzecią, Klient zostanie obciążany karą w wysokości 600,00 złotych za każdorazowe naruszenie zakazu. Dodatkowo Klient może zostać obciążony kosztami sprzątania skutków imprezy, w tym dezynfekcji, osuszania, wymiany uszkodzonych elementów itp.
11. Zachowanie Klienta oraz osób współkorzystających z apartamentu nie powinno zakłócać pobytu innych mieszkańców budynku, w którym lokal się znajduje. Klient zostanie obciążony karą w wysokości 600,00 złotych za każdorazowe przybycie służb do apartamentu w związku z niezachowaniem ciszy nocnej bądź innym zachowaniem stanowiącym naruszenie tzw. miru domowego, wykroczenie albo przestępstwo.
12. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w apartamentach grzałek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pokoju. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz zasilaczy komputerowych.
13. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w apartamencie Klient jest zobowiązany do natychmiastowego zgłaszania zastrzeżeń pod numerem telefonu 536 806 189 lub na adres skrzynki elektronicznej rezerwacje@glowapartments.pl w godzinach 9:00-16:00. Powyższe umożliwi Firmie reakcję i poprawę standardu świadczonych usług .
14. Drobne usterki zgłoszone przez klienta w dni robocze będą usuwane bez zbędnej zwłoki, chyba że usterki nie da się usunąć zwykłymi środkami.
15. Drobne usterki zgłaszane w soboty, niedziele i święta będą usunięte w pierwszy dzień roboczy po okresie świątecznym lub w najbliższym możliwym terminie.
16. Klient zobowiązany jest zgłosić wszelkie usterki istniejące przed rozpoczęciem najmu w dniu zameldowania. Jeżeli usterka nie zostanie zgłoszona w wyżej wymienionym terminie, Firmą na prawo do uznania Klienta jako sprawcę usterki.
17. W przypadku powstania usterki w czasie najmu, należy ją zgłosić za pomocą kodu QR znajdującego się w apartamencie lub telefoniczne pod numerem tel. 536 806 189 lub mailowo na adres rrezerwacje@glowapartments.pl.
18, Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od Firmy (dostawa mediów, w tym Internetu, awarie sprzętów znajdujących się w apartamencie) nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub zmiany ceny za zarezerwowany apartament – Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za całość rezerwacji.
19. Firma zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego apartamentu na apartament o podobnym standardzie w sytuacji awarii lub usterki lub niemożliwości przydzielenia wybranego apartamentu z przyczyn od niej niezależnych. W przypadku nie spełnienia oczekiwań klienta apartamentem zastępczym, koszt rezerwacji zostanie zwrócony niezwłocznie. Oświadczenie Klienta o rezygnacji z apartamentu zostanie potwierdzone mailem.
20. W przypadku nieprzestrzegania regulaminu Firma ma prawo przerwać pobyt Klienta bez zwrotu wniesionej opłaty za rezerwację oraz obciążyć go karą opisaną w Regulaminie. W związku z powyższym opłata wniesiona za pobyt nie podlega zwrotowi.
21. W apartamencie mogą przebywać zwierzęta domowe tylko po uzyskaniu przez Klienta zgody od Firmy. Dodatkowy koszt pojedynczego zwierzęcia wynosi 100,00 złotych.
§ 6.
WYMELDOWANIE
1. Przy każdorazowym wyjściu z apartamentu Klient jest zobowiązany do wyłączenia oświetlenia, zamknięcia wszystkich okien oraz drzwi do apartamentu, wyłączenia klimatyzacji, a także do wyłączenia żelazka i innych urządzeń elektrycznych, które samodzielnie włączył..
2. Firma nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Klienta w apartamencie. Rzeczy Klienta pozostawione w apartamencie będą odesłane na jego koszt, na adres wskazany przez Klienta.
3. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji obiekt przechowa te przedmioty przez okres 1 tygodnia. Po tym czasie zostaną one zutylizowane. W przypadku dodatkowych kosztów utylizacji rzeczy koszty zostaną poniesione przez Klienta.
4. W przypadku dłuższego pobytu Klient, u którego prowadzane są stałe sprzątania w ustalonych wcześniej terminach, proszony jest o prawidłowe przechowywanie i zabezpieczanie własnych cennych rzeczy znajdujących się w Lokalu.
5. Klient który odebrał klucze przez system sejfów zobowiązany jest do pozostawienia kluczy w tym samym miejscu, z którego je pobrał oraz do prawidłowego zamknięciu sejfu. Klient w przypadku braku zwrotu kluczy w miejscu z którego je pobrał zostanie obciążany karą w wysokości 300,00 złotych.
§ 7.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. W przypadku stwierdzenia przez Firmę:
a. zniszczeń, dewastacji lub braków wyposażenia,
b. zabrudzeń:
- apartamentu,
- ręczników i pościeli ponad normę
c. że w apartamencie podczas okresu najmu były palone wyroby tytoniowe lub papierosy elektroniczne albo w lokalu wyczuwalne jest używanie innych substancji o wyraźnym zapachu,
Firma zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami przywrócenia przedmiotu najmu do stanu sprzed jego rozpoczęcia w kwocie pełnej wartości kosztów naprawy, dearomatyzacji i poniesionych strat, które to koszty zostaną ujęte w fakturze i płatne zgodnie z wystawionym dokumentem.
2. Klient ponosi pełną odpowiedzialność materialną za m.in.: wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia rzeczy stanowiące część składową albo przynależną do apartamentu a zwłaszcza: zgubienie kluczy, pilota do telewizora, garażu powstałych z jego winy lub innych osób przebywających w apartamencie podczas okresu najmu.
3. W przypadku pobytu w apartamencie ze zwierzęciem, Klient jest zobowiązany do utrzymania czystości podczas i w momencie opuszczania apartamentu . W apartamencie z częściami wspólnymi zwierzę powinno poruszać się na smyczy ze względu na innych gości.
4. Firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody na osobie lub mieniu powstałe bez jej winy. Klient powinien posiadać stosowne ubezpieczenie chroniące go przed ewentualnymi obrażeniami doznanymi podczas pobytu w apartamencie.
5. W sytuacji nie zastosowania się do Regulaminu, konieczności wezwania ochrony, kosztami interwencji obciążony zostanie Klient.
§ 8.
DODATKOWE OPŁATY
1. Podatek uzdrowiskowy w zależności od miejscowości pobytu nie jest wliczony w cenę i zostanie zapłacony przez Klienta w dniu zameldowania.
2. Sprzątanie końcowe apartamentu jest wliczone w cenę końcową widoczną podczas dokonywania rezerwacji.
3. W przypadku pozostawienia przez Klienta zabrudzonego apartamentu w stopniu nie wynikającym z jego zwykłego używania, Klient może zostać wezwany do pokrycia kosztów sprzątania ustalonych indywidualne w zależności od kosztów i nakładów pracy poczynionych na rzecz przywrócenia apartamentu do stanu pierwotnego.
4. Wypożyczenie łóżeczka turystycznego dla dziecka (bez pościeli) to 100 złotych za 1 sztukę (opłata jednorazowa). w przypadku dostępności, konieczna rezerwacja poprzez kontakt z firmą.
5. Wypożyczenie wanienki dla dziecka to koszt 60 złotych za 1 sztukę (opłata jednorazowa) – w przypadku dostępności, konieczna rezerwacja poprzez kontakt z firmą.
6. Wypożyczenie fotelika do karmienia dla dziecka to koszt 60 złotych za 1 sztukę (opłata jednorazowa) – w przypadku dostępności, konieczna rezerwacja poprzez kontakt z firmą.
§ 9.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Dokonując rezerwacji w Glow Apartaments sp. z o.o. Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie oraz przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych, marketingowych oraz umieszczenia danych Klienta w bazie danych firmy zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o Ochronie Danych Osobowych. (Dz.U. 2019 poz. 1781 z późn. zm.). Klient ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych i ich weryfikacji
2. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2023 r. poz. 2759 z późn. zm.) Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
3. Obowiązującą wersją regulaminu jest wersja sporządzona w języku polskim, przedstawiona wersja anglojęzyczna ma charakter informacyjny i nie stanowi oficjalnego, obowiązującego regulaminu.
§ 10.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
1. Dane osobowe Klientów przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji, albo dla celów marketingowych w przypadku udzielenia zgody na działania marketingowe w stosunku do Klienta
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest Glow Apartments Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku (80-317), przy ul. Obrońców Westerplatte 6/1, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001044119, NIP: 5842837037,
3. Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który jest prowadzony przez przedsiębiorstwo LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej jako: „Hotres.pl”
§ 11.
DANE OSOBOWE
1. Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Klienta. Podanie danych osobowych jest dobrowolne i jest niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
2. Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
3. Opcjonalna zgoda Klienta na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji.
4. Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail: rezerwacje@glowapartments.pl.
§ 12.
ZOBOWIĄZANIA ADMINISTRATORA
1. Administrator zapewnia, że dane osobowe klienta nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
2. Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak: systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.
3. Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.
§ 13.
ZOBOWIĄZANIA Hotres.pl
1. Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
2. Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości (t.j. Dz.U.2023.1206 z późn.zm.).
3. Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę. W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
a) Szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania,
b) zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego,
c) regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.
§ 14.
PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI PRZEZ KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH (KONSUMENTÓW)
1. Firma rozpatruje reklamacje zgłoszone przez Klientów w sposób i w terminach określonych w niniejszej Procedurze, o ile łączący Klienta z Firmą stosunek prawny (np. umowa), nie stanowi inaczej.
2. Na potrzeby niniejszej procedury za „Klienta” uważa się konsumenta w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.) korzystającego z usług świadczonych przez Firmę składającego Reklamację.
3. Na potrzeby niniejszej procedury za „Reklamację” uznaje się oświadczenie Klienta złożone w formie pisemnej lub przesłane pocztą elektroniczną (niezależnie od nazwy / tytułu pisma) skierowane do Firmy, które dotyczy naruszenia praw Klienta powstałego w związku z korzystaniem z usług oferowanych przez Firmę Reklamacja winna zawierać dane pozwalające na jednoznaczną identyfikację Klienta, jak również dane umożliwiające kontakt z Klientem oraz przedmiot Reklamacji (dokładny opis zastrzeżeń Klienta).
4. Reklamacje w formie pisemnej należy wysłać na adres: rezerwacje@glowapartments.pl bądź złożyć w biurze Firmy. Reklamacje w formie elektronicznej należy wysyłać na adres poczty elektronicznej: w temacie wiadomości należy wpisać „reklamacja”.
5. Klient zobowiązany jest zgłosić Reklamację w terminie 7 dni od zaistnienia okoliczności budzących zastrzeżenia, w celu rzetelnego i efektywnego rozpatrzenia Reklamacji, pod rygorem ich nieskuteczności.
6. Firma po otrzymaniu Reklamacji podejmie działania mające na celu rozpatrzenie Reklamacji. Upoważniony pracownik ma prawo skontaktować się z Klientem w przypadkach wymagających dokonania ustalenia stanu faktycznego z udziałem Klienta bądź uzyskania dodatkowych informacji niezbędnych do właściwego rozpatrzenia Reklamacji.
7. Reklamacje załatwiane są w formie pisemnej (lub w formie wiadomości e-mail w odpowiedzi na tak przesłaną Reklamację).
8. Odpowiedź na Reklamację zawierać będzie:
a) uzasadnienie faktyczne i prawne, chyba że nie wymaga tego charakter podniesionych zarzutów,
b) informację na temat zgłoszonego problemu ze wskazaniem odpowiednich fragmentów umowy bądź przepisów obowiązujących na terenie obiektu, chyba że nie wymaga tego charakter podnoszonych zarzutów,
c) wskazanie osoby udzielającej odpowiedzi.
9. Udzielenie odpowiedzi na Reklamację zgłoszoną przez Klienta powinno nastąpić w możliwie krótkim terminie, nie dłuższym jednak niż 14 dni od wpływu Reklamacji.
10. Decyzja o wypłaceniu Klientowi rekompensaty lub dokonaniu zwrotu środków musi zawsze uzyskać akceptację Zarządu Firmy.